فارسی مطب شخصیمطب شخصیکلینیک دندانپزشکی کرج، مهرشهر، بلوار ارم، جنب بانک مسکن، ساختمان ارم، طبقه اول، واحد 3 tel: 02633324192 تهران، شهرک گلستان، بلوار کاج، بنفشه نهم جنوبی، کلینیک پیمان 44741007(021)
جراح دندانپزشک
درمان های زیبایی
درمان های ترمیمی
مشاوره آنلاین

سؤالاتی که قبل از اصلاح لبخند خود باید بپرسید!

داشتن لبخندی بی نقص برای بسیاری از افراد یک هدف به ظاهر دست نیافتنی است. وجود فاصله بین مروارید های سفید، لکه دار بودن دندان ها، مشکلات بایت یا سایر مسائل زیبایی می توانند باعث ایجاد احساس ناامنی در شما شوند. با وجود مشکلات بسیار زیادی که باید بهبود یابند، این همان جایی است که اصلاح لبخند وارد می شود. این درمان می تواند طیف وسیعی از مشکلات زیبایی لبخند را اصلاح کند، اما مهم است که مطمئن شوید قبل از اقدام، تمام اطلاعات مورد نیاز خود را دارید. به خواندن این مقاله ادامه دهید تا در مورد شش پرسشی که باید در طول مشاوره اصلاح لبخند از دندانپزشک خود بپرسید، یاد بگیرید.

سؤال شماره ۱: درمان چقدر طول می کشد؟

از دندانپزشک خود بپرسید که می توانید انتظار داشته باشید که اصلاح لبخند شما چه مدت طول بکشد. اطلاع داشتن از مدت زمانی که درمان طول می کشد این امکان را برای شما فراهم می کند که ترتیبات لازم را برای مرخصی از محل کار، مدرسه یا سایر مسئولیت ها انجام دهید. مدت زمانی که روند درمان یا مراحل تکمیل طول می کشند، در افراد مختلف متفاوت است. شدت مشکلات زیبایی شما و تعداد فرایندهایی که می خواهید انجام دهید نیز روی زمان درمان تأثیر می گذارند.

سؤال شماره ۲: آیا می توان عکس های قبل و بعد از تغییر لبخند بیماران قبلی را دید؟

هنگام صحبت با دندانپزشک زیبایی خود در جلسه مشاوره اصلاح لبخند، از آنها بپرسید که آیا می توانید عکس های قبل و بعد بیمارانی که قبلاً درمان های زیبایی لبخند انجام داده اند را ببینید. حتماً به عکس های درمان های مشابه درمانی که قصد انجام آن را دارید نگاه کنید تا ایده ای دقیق از نتایجی بدست آورید که می توانید انتظار داشته باشید بدست آورید.

آیا می توان عکس های قبل و بعد از تغییر لبخند بیماران قبلی را دید؟
آیا می توان عکس های قبل و بعد از تغییر لبخند بیماران قبلی را دید؟

سؤال شماره ۳: با تغییر شکل لبخند چه مشکلاتی را برطرف می کنید؟

اصلاح لبخند می تواند مجموعه ای از مشکلات زیبایی را اصلاح کند تا به شما لبخند زیبایی که می خواهید را بدهد. برخی از مشکلات شایعی که آنها می توانند برطرف کنند عبارتند از: دندان های ترک خورده، لب پر شده یا شکسته، تغییر رنگ، مشکلات هم ترازی، بد شکل شدن دندان ها و فاصله بین مرواریدهای سفید شما.

سؤال شماره ۴: چگونه می توان تغییر شکل لبخند را ماندگار کرد؟

همانطور که لبخند شما پس از درمان زیبا خواهد بود، باید مطمئن شوید که نتایج تا جایی که ممکن است باقی می مانند. از دندانپزشک زیبایی خود بپرسید که قرار است چه کاری انجام دهد تا اطمینان حاصل شود که اصلاح لبخند شما برای سال های آینده زیبا به نظر برسد. یک دندانپزشک ماهر می تواند مراحلی که قصد انجام آنها دارد و همچنین کارهایی که باید برای مراقبت از ظاهر جدید و بهبود یافته خود انجام دهید را تجزیه و تحلیل کند.

 

سؤال شماره ۵: آیا تغییر شکل لبخند من واقع بینانه به نظر می رسد؟

گرچه داشتن دندان های سفید باعث جذاب تر به نظر رسیدن آنها می شود، اما مطمئن باشید که خیلی دور نروید. انجام این کار ممکن است لبخند شما را غیر واقعی جلوه دهد. از دندانپزشک خود بپرسید که چه کاری انجام می شود تا لبخند شما زیبا و در عین حال باورپذیر به نظر برسد.

سؤال شماره ۶: هزینه درمان چقدر خواهد بود؟

هزینه های درمان بسته به فرایندهایی که انتخاب می کنید بسیار متفاوت خواهند بود. اگر هزینه فرایندی که می خواهید انجام دهید بیشتر از آن چیزی است که مایل به پرداخت آن هستید، ممکن است دندانپزشک شما بتواند جایگزین هایی را توصیه کند. برخی از دندانپزشکان نیز طرح های پرداخت یا گزینه های تأمین مالی را ارائه می دهند تا مجبور نباشید برای همه چیز یک جا هزینه کنید.

سؤال شما ۷: آیا مزایایی وجود دارد؟

فرآیند اصلاح لبخند مزایای زیادی دارد! در زیر به چند مورد اشاره شده است:

ممکن است بر اساس نیازها، اهداف و خواسته های فرد، اصلاح لبخند مزایای خاصی برای بیمار داشته باشد. ممکن است برای شناسایی مزایای بیشتر به ارزیابی نیاز باشد.

آیا مزایایی وجود دارد؟
آیا مزایایی وجود دارد؟

سؤال شماره ۸: آیا نتایج دائمی هستند؟

در بیشتر موارد، نتایج حاصل از اصلاح لبخند دائمی هستند. ترمیم های دندانی، مانند روکش ها و پرکردن ها، قرار است برای همیشه باقی بمانند، گرچه ممکن است به مرور زمان آسیب ببینند. ایمپلنت های دندانی نیز به عنوان یک جایگزین دائمی عمل می کنند، زیرا در داخل فک جاسازی شده اند. درمان های صاف کردن دندان برای جابجایی دائمی دندان ها طراحی شده اند، گرچه دندان های همه افراد در طول زمان جابجا می شوند.

عوامل سفید کننده نتایج طولانی مدتی را ارائه می دهند، اما دندان ها به طور طبیعی رنگ می گیرند و ممکن است نیاز به تکرار سفید کردن داشته باشند. دندانپزشکان می توانند راه حل ها و مراقبت های پیشگیرانه را برای کمک به ماندگاری طولانی و دست نخورده ماندن نتایج حاصل از فرایندهای اصلاح لبخند را ارائه دهند. چنین اقداماتی شامل سیلانت های دندانی یا نگهدارنده برای حفظ دندان ها در جای خود هستند.

سؤال شماره ۹: چه گزینه هایی برای اصلاح لبخند من در دسترس هستند؟

هر لبخند منحصربفرد است و فرایندهای زیبایی دندانپزشکی مختلفی برای رفع نگرانی های خاص وجود دارند. از سفید کردن دندان و باندینگ دندان گرفته تا روکش ها و درمان های ارتودنسی، درک طیف وسیعی از گزینه ها این امکان را برای شما فراهم می کند تا انتخاب هایی مطابق با اهداف و ترجیحات خود داشته باشید. دندانپزشک شما می تواند سلامت دندانی شما را ارزیابی کند و در مورد درمان هایی که برای دستیابی به نتایج دلخواه شما مناسب هستند صحبت کند.

درک گام به گام فرآیند تغییر لبخند برای مدیریت انتظارات و احساس راحتی در طول فرایند ضروری است. دندانپزشک شما باید جدول زمانی، ناراحتی احتمالی، دوره نقاهت و هرگونه قرار ملاقات مورد نیاز برای پیگیری را مشخص کند. ارتباط شفاف در مورد این فرآیند تضمین می کند که شما آماده و مطمئن هستید که با تغییر لبخند خود به جلو حرکت کنید.

انتخاب اصلاح لبخند تصمیم بزرگی برای لبخند شماست. حتماً سؤالات بالا را بپرسید تا بتوانید تمام اطلاعاتی که برای انتخاب درست لبخندتان نیاز دارید را جمع آوری کنید!

0/5 (0 نظر)

پاسخ بدهید

*

code