فارسی مطب شخصیمطب شخصیکلینیک دندانپزشکی کرج، مهرشهر، بلوار ارم، جنب بانک مسکن، ساختمان ارم، طبقه اول، واحد 3 33324192(026) تهران، شهرک گلستان، بلوار کاج، بنفشه نهم جنوبی، کلینیک پیمان 44741007(021)

وبلاگ

1 - پست و کور برای ترمیم دندان

پست و کور برای ترمیم دندان

پست و کور نوعی ابزار است که در مواردی مورد استفاده قرار می گیرد که از ساختار دندان به مقدار کافی باقی نمانده است تا ترمیم های سنتی یا روکش را روی خود نگه دارد و از آن حمایت کند.

9 1 - لبخند لثه ای یا گامی اسمایل

لبخند لثه ای یا گامی اسمایل

دلایل به وجود آمدن لبخند لثه ای: رشد غیر عادی دندان ها، بیش فعالی ماهیچه لب بالا، نحوه رشد استخوانی و دندانی، رشد بیش از حد بافت لثه ها. قبل از درمان گامی اسمایل باید دلیل بنیادی ان را پیدا کرد

9 - دندان درد – بخش دوم

دندان درد – بخش دوم

در اکثر موارد، درد دندان یا فک حاکی از بروز یک مشکل است که نیاز به مراقبت دارد. پزشک ممکن است برای درمان درد دندان، اطراف دندان تزریقی انجام دهد

1 3 - درمان مجدد ریشه دندان

درمان مجدد ریشه دندان

درمان مجدد ریشه دندان (عصب کشی مجدد) دندان را از خطر کشیده شدن نجات می دهد.برای بیمارانی که تحت درمان مجدد قرار نمیگیرند، انجام جراحی اندودانتیک، که فرایند تهاجمی تری است، ضروری است.

1 2 - کامپوزیت دندانی

کامپوزیت دندانی

رزین کامپوزیت دندانی نوعی رزین مصنوعی که در دندانپزشکی به عنوان مواد ترمیمی استفاده می شود. کامپوزیت دندانی برای پر کردن حفره دندانی یا بستن فاصله کوچک بین دندان استفاده شوند.

1 - جراحی سینوس لیفت

جراحی سینوس لیفت

جراحی سینوس لیفت که تحت عنوان جراحی تقویت سینوس نیز شناخته می شود، توسط جراح دهان و دندان انجام می شود تا به توده استخوانی در قسمت بالایی فک افزوده شود. جراحی سینوس لیفت شامل دو زیر مجموعه دارد